Çözümlerimiz

#

 

ÇÖZÜMLERİMİZ

Sosyal Medya kullanımının yaygın hale gelmesi ile kullanıcıların marka ve kurumlara ulaşım alışkanlıkları da değişmiştir. Günümüzde bu mecralardan doğrudan ya da dolaylı istek ve şikayetlerini iletmekte olan kullanıcılara anında ulaşabilmek adına marka ve kurumlar sosyal medya iletişimi yönetimini uygulamaktadır. Bu sayede istek ve şikayetler, anında cevaplandırılmakta olup, müşteriye verilen değer artmaktadır.

Marka, ürün veya hizmetiniz hakkında istek veya şikayette bulunan kullanıcıya Miera altyapısında yer alan online müşteri ilişkileri desteği ile sosyal medya hesabınızı entegre edebilir, müşterilerinize bu kanallar üzerinden anında cevap verebilirsiniz. Bu sayede anlık karşınıza çıkacak soru ve sorunları çözebileceğiniz, tüm kurumsal hesaplarınızı Miera gibi bir uygulama üzerinden yönetebileceğiniz tek bir yönetim aracına sahip olabilir, marka dostu müşteriler yaratabilirsiniz

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEKİ SON TRENDLER

BLOG SAYFASINA GİT